Česta pitanja

| PLAĆANJE I PROCES NARUČIVANJA |

DA LI JE MOGUĆE PLAĆANJE POUZEĆEM?
Plaćanje pouzećem nije moguće zbog rizika od nepreuzimanja paketa s obzirom na visoke troškove povrata robe na skladišta proizvođača ili veletrgovaca – dropshippera iz EU!

KOJI SU NAČINI PLAĆANJA?
a) VIRMANOM/OPĆOM UPLATNICOM (internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, banka, pošta i sl.)

b) KARTICAMA JEDNOKRATNO: Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners, DiscoverCard

c) KARTICAMA OBROČNO 2-12 rata:
– MasterCard i Visa kreditnim karticama Zagrebačke banke
– Maestro i Visa Inspire karticama PBZ-a
– Diners
– American Express

PRILIKOM PLAĆANJA KARTICOM SUSTAV ME TRAŽI 3-D SECURE KOD
3-D Secure je postupak za dodatnu sigurnost prilikom online plaćanja kreditnim karticama. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program tvoja banka, uz valjanost same kartice, dodatno potvrđuje i tvoj identitet pomoću tokena ili lozinke (ne treba ga zamijeniti s kontrolnom znamenkom na poleđini kreditne kartice). Ako nemaš 3-D-Secure kod, za daljnje upute svakako se javi svojoj banci.

KAKO DA PRILIKOM ONLINE KUPNJE OZNAČIM KOLIKO RATA ŽELIM?
Odabir plaćanja u košarici treba biti ‘kartice’- nakon klika na zeleno dugme ‘Naručite’ otvara se Corvus sučelje za plaćanje karticama, gdje ćeš u traženom polju unijeti željeni broj rata.

ZBUNJENA SAM TIME ŠTO SE NOVAC UPLAĆUJE NA RAČUN TVRTKE INDIGO SVIJET D.O.O., A KUPUJEM NA ZEBRA.HR.
Tvrtka Indigo svijet d.o.o. vlasnik je nekoliko internetskih trgovina, od kojih je zebra.hr jedna od njih.Tako da nema razloga za brigu jer i treba uplatiti na račun Indigo svijeta, a zebra.hr nije tvrtka nego web stranica pa niti ne može imati svoj vlastiti račun.

DOBILA SAM POPUST KUPON UPISOM NA NEWSLETTER, NO POPUST NIJE URAČUNAT KOD IZVRŠENJA NARUDŽBE.
Za korištenje popusta, prilikom same narudžbe potrebno je ručno upisati sadržaj kupona u za to predviđeno polje u košarici (kupon kod>primjeni kupon). Slobodno možeš ponoviti narudžbu i unijeti kupon, ili kupon iskoristiti prilikom slijedeće narudžbe.

DA LI PLAĆAM CARINU NA NARUČENE PROIZVODE?
Carinu na naručene proizvode ne plaćaš jer se skladišta naših partnera nalaze unutar Europske unije.

KAKO MOGU IZVRŠITI NARUDŽBU?
Proces narudžbe je krajnje jednostavan – željeni artikal dodaj u košaricu i zatim slijedi daljnje korake u našoj web trgovini.
Naručiti možeš i na e-mail: [email protected]

NE SNALAZIM SE U WEB SHOPU, MOGU LI NAPRAVITI NARUDŽBU DRUGIM PUTEM?
Naravno, pošalji nam e-mail koji sadrži: ime i prezime, adresa, poštanski broj i mjesto, mobitel i šifra/naziv naručenog artikla.
U odgovoru ćemo ti poslati upute za plaćanje.

MOGU LI DOBITI R1 RAČUN?
Naravno, prilikom web shop narudžbe, unesi potrebne podatke u polje ‘Trebate R1 račun?’.

| SIGURNOST KUPNJE |

DA LI JE NARUČIVANJE KOD VAS SIGURNO? KAKO DA ZNAM DA OVO NIJE NEKA PREVARA?
Svjesni smo raznih pokušaja prevare prilikom kupnje putem interneta. Zato uvijek ističemo da naša tvrtka postoji dugi niz godina te imamo 15 godina iskustva u prodaji putem interneta. Naše se poslovanje lagano može provjeriti putem interneta i sudskog registra, nikad nismo imali blokada ni ikakvih problema u podmirivanju svojih obveza. Poslovati unatoč krizi ukazuje na poštenje i korektnost, zar ne? Osnivač ove tvrtke je stvarna osoba koju možeš provjeriti putem interneta i Facebooka. Upiši u tražilicu ‘Daniel Postružin’ i pogledaj čime se sve u životu bavi. Iznenadit ćeš se kad otkriješ da iza sebe ima 25 godina iskustva u samorazvoju i pisanju knjiga i članaka na temu samopomoći te radu s ljudima, zbog čega je gostovao na TV i radio emisijama. Naposljetku, doneseni su zakoni koji štite prava kupaca, a na koja se uvijek možeš pozvati prilikom internet kupovine.

DA LI JE PLAĆANJE KARTICAMA PUTEM VAŠE WEB TRGOVINE SIGURNO?
Da, plaćanje je 100% sigurno! Pri plaćanju na našoj web trgovini koristi se CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica.

| DOSTAVA |

KOLIKO KOŠTA DOSTAVA?
Dostava je besplatna, za sve artikle, neovisno o iznosu narudžbe.

KOLIKO DUGO TREBAM ČEKATI NA DOSTAVU?
Prosječno vrijeme isporuke iznosi cca 7-15 radnih dana po izvršenoj uplati, osim u slučaju kada je potrebno duže čekati (npr. roba po narudžbi). Iz razloga jer vrijeme dostave može varirati, prije dovršetka narudžbe molimo pogledaj napomenu o vremenu dostave koja se nalazi uz svaki proizvod.

MOGU LI PRATITI STATUS POSLANE POŠILJKE?
Naravno, broj za praćenje paketa i kontakt broj dostavne službe ćemo ti proslijediti nakon što ga prijevoznik aktivira u svom sustavu.

ŽELIM DA ME DOSTAVNA SLUŽBA NAZOVE PRIJE ISPORUKE
Uobičajena praksa dostavnih službi je takva da ne vrše poziv prije isporuke, no poslat ćemo ti njihov kontakt broj na koji možeš osobno  dogovoriti termin i lokaciju isporuke.

ŽELIM HITNU ISPORUKU NARUČENIH PROIZVODA
Iz razloga jer se roba dostavlja direktno sa lokacije (skladišta) proizvođača ili veletrgovaca – dropshippera iz EU, brža dostava zbog udaljenosti i same pripreme jednostavno nije moguća, tako da je očekivano vrijeme isporuke cca 7-15 radnih dana.

TKO VRŠI DOSTAVU?
Ovisno o narudžbi, dostavu vrše službe GLS, DPD, Schenker i dr.

MOGU LI OSOBNO POGLEDATI ILI PREUZETI PROIZVODE?
Ne, mi smo isključivo internet prodaja, nemamo fizičku trgovinu niti izložbeni salon u Hrvatskoj, niti direktan doticaj s proizvodima. Svi proizvodi dostavljaju se na tvoju adresu direktno sa lokacije (skladišta) proizvođača ili veletrgovaca – dropshippera iz EU.
No, zato ti omogućujemo besplatnu dostavu na bilo kojoj lokaciji u Hrvatskoj, uključujući i otoke.

| POVRATI I REKLAMACIJE |

DA LI SE ROBA MOŽE VRATITI U SLUČAJU DA NAM NE ODGOVARA KVALITETA ILI JE NPR. RAZBIJENO ITD.?

– POVRAT NEŽELJENE ISPRAVNE ROBE
Kupac ima pravo odustati od kupnje unutar 14 dana od datuma preuzimanja paketa, iz bilo kojeg razloga i bez objašnjena, osim ako se radi o robi izrađenoj prema narudžbi. Kupcu se vraća puni iznos uplate, a prema zakonu, sve troškove povrata ispravnog proizvoda snosi kupac.

– REKLAMACIJA ZBOG DOSTAVLJENE OŠTEĆENE ROBE
Ako su proizvodi oštećeni u transportu ili ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, isti će biti vraćen proizvođaču ili veletrgovcu – dropshipperu o našem trošku, a novi će bez dodatne naplate biti poslan u najkraćem mogućem roku.

Svi detalji o povratima i reklamacijama navedeni su u našim Uvjetima korištenja.

PRIMIO SAM SAMO JEDAN DIO PROIZVODA / DIJELOVA…
Ponekad, zbog ograničenja veličine u dostavnim vozilima, paketi mogu doći u više različitih termina, bez obzira radi li se i o samo jednom proizvodu. Svakako pričekaj da pristignu ostali paketi.

U PAKETU NISAM PRIMIO RAČUN
Račun ćeš primiti odvojeno, putem e-maila.

| TEHNIČKA PITANJA I OSTALO |

IMAM SPECIFIČNO PITANJE KOJE NIJE SADRŽANO U OPISU PROIZVODA
Kao posrednici nemamo direktan kontakt s proizvodima, već preuzimamo opise sa internetskih stranica proizvođača ili veletrgovaca – dropshippera. Stoga na neka specifična tehnička pitanja, na žalost, ne možemo dati odgovore.

ZAŠTO SU CIJENE POJEDINIH ARTIKALA NIŽE U USPOREDBI SA SLIČNIM ARTIKLIMA NA TRŽIŠTU?
Mi smo specijalizirani posrednici – nismo fizička trgovina, nemamo izložbeni salon u Hrvatskoj, niti direktan doticaj s proizvodima. Narudžbe kupaca proslijeđujemo proizvođačima ili veletrgovcima – dropshipperima koji onda proizvode dostavljaju direktno krajnjem kupcu s vlastite lokacije (skladišta).
Samim time, zbog nižih manipulativnih troškova (nemamo troškove poput najma salona, prodavača, skladištara), cijene pojedinih proizvoda su konkurentne.

DA LI NUDITE USLUGU MONTAŽE NAMJEŠTAJA/PROIZVODA?
Ne, proizvodi su namijenjeni za samostalno montiranje, prema uputama koje dolaze unutar pakiranja.

POŠTOVANI, POSJEDUJEM VAŠ PROIZVOD, KLUPE ZA POHRANU OD BAGREMOVOG DRVETA. MOLIM VAS ZA INFORMACIJU NA KOJI NAČIN ODRŽAVATI DRVO, ČIME GA PREMAZIVATI?
Na tržištu u trgovinama bojama i lakovima postoje specijalna ulja za drveni namještaj u dvjema nijansama (tamnija i svjetlija) koju je dovoljno jednom mjesečno ili rjeđe pamučnom krpom nježno utrljati, a potom suhom krpom ulaštiti sve površine od prirodnog drveta. Prije korištenja bilo kojeg sredstva za čišćenje, najprije testirajte sredstvo na nekoj manjoj površini kako biste bili sigurni da neće oštetiti drvo. Kod korištenja sredstava za čišćenje obavezno prije pročitajte upute. Koristite preporučenu količinu sredstva za čišćenje drveta te spužvicu i/ili mekanu krpu kako biste utrljali sredstvo za čišćenje.
Postupak: Natopite spužvicu uljem za drvo i utrljajte na drvenu površinu pazeći pritom da prekrijete sve suhe dijelove. Nanosite ulje u smjeru vlakna. Pustite da se upija 20-ak minuta prije nego uklonite višak. Dodatno ulaštite površinu čistom mekom krpom.
Nanošenje ulja učinit će površine privremeno sjajnijima i malo tamnijima, što će nestati kako se drvo isušuje.
Na prirodnom drvetu izbjegavajte koristiti bilo kakve sapunice jer će njihova lužina s vremenom drvetu oduzeti prirodni sjaj.

Bilo bi idealno kada bi tijekom zimske sezone klupa stajala u zatvorenom prostoru ili bila prekrivena vodonepropusnom ceradom.