Za najbrži odgovor pogledajte naš Popis čestih pitanja. Ako na popisu ne pronađete odgovor na Vaše pitanje, ili ukoliko imate potrebu za dodatnim informacijama o određenom proizvodu, želite zatražiti ponudu, izvršiti povrat kupljenog proizvoda ili podnijeti reklamaciju, slobodno nas kontaktirajte putem donjeg kontakt-obrasca.

Radno vrijeme korisničke službe je ponedjeljak-petak. Odgovaramo na upite po redu pristizanja. Nastojimo odgovoriti unutar istog radnog dana, no molimo Vas za strpljenje jer zbog čekanja odgovora od strane dobavljača ili opsega posla to može biti i nešto duže. Hvala Vam na razumijevanju!

IMATE UPIT O PROIZVODU?

Molimo Vas da obavezno navedete šifru ili link proizvoda ako se Vaš upit odnosi na određeni proizvod.

TRAŽITE PONUDU?

Izdajemo R1 i e-račune poslovnim korisnicima i javnim ustanovama. Molimo Vas da nam dostavite sljedeće informacije:

  • Ime i prezime/naziv tvrtke:
  • Ulica i kućni broj:
  • Mjesto:
  • Poštanski broj:
  • OIB (OIB tvrtke ili osobni identifikacijski broj vezan za vaš obrt):
  • Broj mobilnog telefona:
  • Napomena (ukoliko ste obveznik e-računa):
     

IMATE REKLAMACIJU?

Prije podnošenja reklamacije, molimo Vas da provjerite jeste li Vašu narudžbu izvršili putem naše web-trgovine Zebra.hr, čiji je vlasnik tvrtka INDIGO SVIJET d.o.o.
Naime, često nas zamjenjuju s drugim web-trgovinama koje imaju sličan naziv.

  • Navedite broj narudžbe ili broj računa:
  • Navedite detaljan opis problema:
  • Molimo vas da priložite slike eventualnih oštećenja:
     

ADRESA SJEDIŠTA TVRTKE (MOLIMO NE DOLAZITI OSOBNO): INDIGO SVIJET d.o.o., Lepavinski put 7, 10090 Zagreb
Osnovne informacije o našoj tvrtki dostupne su OVDJE.

ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTEprodaja@zebra.hr

Pošaljite nam poruku ili upit

*
*
*


* Polja označena zvjezdicom su obavezna

|Za detalje načina prikupljanja, čuvanja i obrade osobnih podataka pogledajte OVDJE. |