Kontakt

Poštovani kupci, sve upite primamo isključivo putem e-maila.

Ukoliko odgovor na svoje pitanje ne možeš pronaći na popisu čestih pitanja kupaca, pošalji poruku putem kontakt obrasca na dnu ove stranice, odnosno na e-mail:  [email protected]

ČESTA PITANJA KUPACA

DA LI JE MOGUĆE PLAĆANJE POUZEĆEM?
Plaćanje pouzećem nije moguće zbog rizika od nepreuzimanja paketa s obzirom na visoke troškove povrata robe na skladišta proizvođača ili veletrgovaca – dropshippera iz EU!

KOLIKO KOŠTA DOSTAVA?
Dostava je besplatna, za sve artikle, neovisno o iznosu narudžbe.

KOJI SU NAČINI PLAĆANJA?
a) VIRMANOM/OPĆOM UPLATNICOM (internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, banka, pošta i sl.)

b) KARTICAMA JEDNOKRATNO: Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners, DiscoverCard

c) KARTICAMA OBROČNO 2-12 rata:
– MasterCard i Visa kreditnim karticama Zagrebačke banke
– Maestro i Visa Inspire karticama PBZ-a
– Diners
– American Express

KAKO MOGU IZVRŠITI NARUDŽBU?
Proces narudžbe je krajnje jednostavan – željeni artikal dodaj u košaricu i zatim slijedi daljnje korake u našoj web trgovini.
Naručiti možeš i na e-mail: [email protected]

PRILIKOM PLAĆANJA KARTICOM SUSTAV ME TRAŽI 3-D SECURE KOD
3-D Secure je postupak za dodatnu sigurnost prilikom online plaćanja kreditnim karticama. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program vaša banka, uz valjanost same kartice, dodatno potvrđuje i vaš identitet pomoću tokena ili lozinke (ne treba ga zamijeniti s kontrolnom znamenkom na poleđini kreditne kartice).  Ako nemate 3-D-Secure kod, za daljnje upute svakako se javite vašoj banci.

IMAM SPECIFIČNO PITANJE KOJE NIJE SADRŽANO U OPISU PROIZVODA
Kao posrednici nemamo direktan kontakt s proizvodima, već preuzimamo opise sa internetskih stranica proizvođača ili veletrgovaca – dropshippera. Stoga na neka specifična tehnička pitanja, na žalost, ne možemo dati odgovore.

NE SNALAZIM SE U WEB SHOPU, MOGU LI NAPRAVITI NARUDŽBU DRUGIM PUTEM?
Naravno, pošalji nam e-mail koji sadrži: ime i prezime, adresa, poštanski broj i mjesto, mobitel i šifra/naziv naručenog artikla.
U odgovoru ćemo ti poslati upute za plaćanje.

KOLIKO DUGO TREBAM ČEKATI NA DOSTAVU?
Po evidentiranoj uplati i ovisno o dobavljaču, dostava se vrši u roku cca 7-15 radnih dana.

MOGU LI PRATITI STATUS POSLANE POŠILJKE?
Naravno, na zahtjev, na svoj e-mail možeš primiti tracking broj i pratiti kretanje pošiljke.

ŽELIM DA ME DOSTAVNA SLUŽBA NAZOVE PRIJE ISPORUKE
Uobičajena praksa dostavnih službi je takva da ne vrše poziv prije isporuke, no možemo ti na zahtjev poslati njihove kontakt brojeve kako bi direktno dogovorio termin i lokaciju isporuke.

DA LI JE NARUČIVANJE KOD VAS SIGURNO?
Svjesni smo raznih pokušaja prevare prilikom kupnje putem interneta. Zato uvijek ističemo da naša tvrtka postoji dugi niz godina te imamo 14 godina iskustva u prodaji putem interneta. Naše se poslovanje može provjeriti preko interneta, nikad nismo imali blokada ni ikakvih problema u podmirivanju svojih obveza. Poslovati unatoč krizi ukazuje na poštenje i korektnost, zar ne? Naposljetku, doneseni su i zakoni koji štite prava kupaca.          

DA LI JE PLAĆANJE KARTICAMA PUTEM VAŠE WEB TRGOVINE SIGURNO?
Da, plaćanje je 100% sigurno! Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica.

MOGU LI OSOBNO POGLEDATI ILI PREUZETI PROIZVODE?
Ne, mi smo isključivo internet prodaja, nemamo fizičku trgovinu niti izložbeni salon u Hrvatskoj, niti direktan doticaj s proizvodima. Svi proizvodi dostavljaju se na tvoju adresu direktno sa lokacije (skladišta) proizvođača ili veletrgovaca – dropshippera iz EU.
No, zato ti omogućujemo besplatnu dostavu na bilo kojoj lokaciji u Hrvatskoj, uključujući i otoke.

PRIMIO SAM SAMO JEDAN DIO PROIZVODA / DIJELOVA…
Ponekad, zbog ograničenja veličine u dostavnim vozilima, paketi mogu doći u više različitih termina, bez obzira radi li se i o samo jednom proizvodu.

U PAKETU NISAM PRIMIO RAČUN
Račun ćeš primiti odvojeno, putem e-maila.

MOGU LI DOBITI R1 RAČUN?
Naravno, prilikom web shop narudžbe, unesi potrebne podatke u polje ‘Trebate R1 račun?’.

ZAŠTO SU CIJENE POJEDINIH ARTIKALA NIŽE U USPOREDBI SA SLIČNIM ARTIKLIMA NA TRŽIŠTU? 
Mi smo specijalizirani posrednici  – nismo fizička trgovina, nemamo izložbeni salon u Hrvatskoj, niti direktan doticaj s proizvodima. Narudžbe kupaca proslijeđujemo proizvođačima ili veletrgovcima – dropshipperima koji onda proizvode dostavljaju direktno krajnjem kupcu s vlastite lokacije (skladišta).
Samim time, zbog nižih manipulativnih troškova (nemamo troškove  poput najma salona, prodavača, skladištara), cijene pojedinih proizvoda su konkurentne.

DA LI NUDITE USLUGU MONTAŽE NAMJEŠTAJA/PROIZVODA?
Ne, proizvodi su namijenjeni za samostalno montiranje, prema uputama koje dolaze unutar pakiranja.  

ŽELIM HITNU ISPORUKU NARUČENIH PROIZVODA
Iz razloga jer se roba dostavlja direktno sa lokacije (skladišta) proizvođača ili veletrgovaca – dropshippera iz EU, brža dostava zbog udaljenosti i same pripreme jednostavno nije moguća, tako da je očekivano vrijeme isporuke cca 7-15 radnih dana.

TKO VRŠI DOSTAVU?
Ovisno o narudžbi, dostavu vrše službe GLS, DPD, Schenker i dr.

ZBUNJENA SAM TIME ŠTO SE NOVAC UPLAĆUJE NA RAČUN TVRTKE INDIGO SVIJET D.O.O., A KUPUJEM NA ZEBRA.HR.
Tvrtka Indigo svijet d.o.o. vlasnik je nekoliko internetskih trgovina, od kojih je zebra.hr jedna od njih. Tako da nema razloga za brigu jer i treba uplatiti na račun Indigo svijeta, a zebra.hr nije tvrtka nego web stranica pa niti ne može imati svoj vlastiti račun.

DOBILA SAM POPUST KUPON UPISOM NA NEWSLETTER, NO POPUST NIJE URAČUNAT KOD IZVRŠENJA NARUDŽBE.
Za korištenje popusta, prilikom same narudžbe potrebno je ručno upisati sadržaj kupona u za to predviđeno polje u košarici (kupon kod>primjeni kupon). Možete sada slobodno ponoviti narudžbu i unijeti kupon, ili kupon iskoristiti prilikom slijedeće narudžbe.

POŠTOVANI, POSJEDUJEM VAŠ PROIZVOD, KLUPE ZA POHRANU OD BAGREMOVOG DRVETA. MOLIM VAS ZA INFORMACIJU NA KOJI NAČIN ODRŽAVATI DRVO, ČIME GA PREMAZIVATI?
Na tržištu u trgovinama bojama i lakovima postoje specijalna ulja za drveni namještaj u dvjema nijansama (tamnija i svjetlija) koju je dovoljno jednom mjesečno ili rjeđe pamučnom krpom nježno utrljati, a potom suhom krpom ulaštiti sve površine od prirodnog drveta.

Prije korištenja bilo kojeg sredstva za čišćenje, najprije testirajte sredstvo na nekoj manjoj površini kako biste bili sigurni da neće oštetiti drvo. Kod korištenja sredstava za čišćenje obavezno prije pročitajte upute. Koristite preporučenu količinu sredstva za čišćenje drveta te spužvicu i/ili mekanu krpu kako biste utrljali sredstvo za čišćenje.
Postupak: Natopite spužvicu uljem za drvo i utrljajte na drvenu površinu pazeći pritom da prekrijete sve suhe dijelove. Nanosite ulje u smjeru vlakna. Pustite da se upija 20-ak minuta prije nego uklonite višak. Dodatno ulaštite površinu čistom mekom krpom.
Nanošenje ulja učinit će površine privremeno sjajnijima i malo tamnijima, što će nestati kako se drvo isušuje.
Na prirodnom drvetu izbjegavajte koristiti bilo kakve sapunice jer će njihova lužina s vremenom drvetu oduzeti prirodni sjaj.

Bilo bi idealno kada bi tijekom zimske sezone klupa stajala u zatvorenom prostoru ili bila prekrivena vodonepropusnom ceradom.

DA LI PLAĆAM CARINU NA NARUČENE PROIZVODE?
Carinu na naručene proizvode ne plaćate jer se skladišta nalaze unutar Europske unije.

 

 

Kontakt obrazac

Polja sa znakom * su obavezna.

KONTAKT :
Poštovani kupci, sve upite primamo isključivo putem e-maila.

E-mail: [email protected]

 

OSNOVNE INFORMACIJE:

Zebra.hr je internetska trgovina tvrtke Indigo svijet d.o.o.

Puni naziv tvrtke: INDIGO SVIJET društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
Skraćeni naziv tvrtke: INDIGO SVIJET d.o.o.
Sjedište: Zagreb, Lepavinski put 7
OIB: 98179708078
MB: 2296039
NKD: 4799
Registarski sud: Trgovački sud u Zagrebu, reg.uložak br. Tt-07/12404-4 MBS: 080630025
Račun: 2484008-1104421768 (Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, Petrinjska 59)
IBAN: HR7124840081104421768
SWIFT: RZBHHR2X
PDV ID BROJ: HR 98179708078
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna, uplaćen u cijelosti
Član uprave društva: Daniel Postružin – direktor